23/12/17

Salutació de cap d'any 2017-2018

S’acaba 2017, som a frec de dits de 2018, amb dies que marxen plens de records, millors o pitjors, i dies que apleguen amb aurèoles d’il·lusions i desitjos sempre, sempre, farcits d’esperances bones.

Seguint el costum de moltes persones,  dedique un temps a reflexionar sobre l’any que acaba i pintar de colors l’any que arriba. 
I com bé sabeu les amistats que em coneixeu, incapaç de guardar-me pensaments i emocions dins del cap i del cor, deslliure les ànsies d’expressar les sensacions que m’ha deixat el temps passat i els anhels que em desperta el temps futur i m’esplaie amb muntatges multimèdia (absents de vàlua tècnica, però carregats de bones intencions) per felicitar-vos les festes i saludar-vos l’any nou.

Enguany, he tingut dos col.laboradores  destacades. Una, la xiqueta, m’ha inspirat l’essència de la salutació, una senzilla cançó infantil que he adaptat, i m’ha emprestat la tendra veu.  L’altra, la major, endemés de cedir-me imatges plenes de sentit per al meu propòsit, ha interpretat la música amb la seua guitarra.

Amb el desig de compartir amb vosaltres en què siguen tres minuts de pensaments  i esperances, rebeu els meus anhels de PAU, LLIBERTAT I IGUALTAT per a 2018.

Bones Festes.

Pepa Guardiola

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada