10/5/12

SENSE PARAR DE MOBILITZAR-NOS

No done abast amb tant de tràfec com em porte entre mans. Entre unes coses i altres tinc abandonats els blocs, el facebook;  la web del col.le ja fa temps que ni la toque, en començar les retallades em vaig declarar en vaga de dits parats, vaig posar unes fotos, uns enllaços i... fins al dia de demà.
Això no vol dir que vaja a abandonar els blocs, però perquè no queden mig parats, i amb informació caducada, que les notícies van que volen ( de volar, no de voler),  almenys en aquest de papers digitals educatius vaig a posar alguns enllaços on hi trobar informació interessant i calendaris sobre les mobilitzacions .
El bloc de la Plataforma de la Marina Baixa està ben complet, el recomane, acostuma a posar enllaços a les notícies més importatns i dóna informació puntual de les activitats reivindicatives ( manifes, concentracions, referèndums, vagues...).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada