21/12/08

HA SIGUT UN PLAER.


Durant el trimestre que acaba, ha sigut un plaer compartir amb companys i companyes de professió els meus coneixements sobre les noves tecnologies a l’aula. En les dues jornades sobre la Pissarra Digital Interactiva i els dos curset en els que he intervingut, alhora d’ensenyar el que sé, m’han servit per aprendre i descobrir nous recursos.
Considere que un dels grans trets de les TIC, siga a l’aula siga en qualsevol àmbit social o cultural, és que endemés de donar informació, la reps. De la mateixa manera qui s’informa, quasi sense adonar-se’n, genera informació. Quan participes directament en el món de la internàutica, entres en una mena de sistema de gots comunicats que transvasen entre si els fluïts dels coneixements i els comparteixen de manera altruista.
L’espai virtual pot ser més generós que el real, haurem d’intentar aplicar la generositat de compartir també en la vida real.
Pepa Guardiola

6 comentaris:

  1. Felicitacions, Pepa!
    Jo no sé fer coses tan boniques com tu. Fet i fet, si llence l'urpa al teclat per tal de fer alguna cosa tan preciosa, potser em traga un ull...De tota manera, amb la millor voluntat del món, et desitge un Bon Nadal i un Any Nou carregat de noves il·lusions.
    Una besadeta.

    Enric Lluch
    http://www.tirantafotre.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Gràcies Enric, no sé perquè et queixes de les teues urpes, el teclat el tecleges de meravella i, que jo sàpiga, els ulls els tens al lloc on toca.
    Una altra besadeta.

    ResponElimina
  3. Me he leido el llibre dels ulls de la nereida que vonic es una cosa eres mol famosa pero tinc que fer un treball per a tu on ix la teua biografia no la encontre en ningu lloc

    ResponElimina
  4. Hola Anònim:
    Com a biografia llarga i seriosa no crec que trobes massa. Hi ha algunes dades biogràfiques a la web de la universitat d'Alacant http://www.iifv.ua.es/lletraferit/consultes/veureAutor.asp?pId=176,
    També trobaràs alguna cosa al final d'aquesta pàgina i més informació sobre els meus llibres clicant sobre la fotografia de " ELS MEUS LLIBRES" al menú de la dreta.

    ResponElimina
  5. pepa estem estudiante en la meua escola i nesesite saber si as guanyat algun premi literari

    ResponElimina
  6. En l'altre bloc meu trobaràs molta informació sobre la meua obra, bibliografia, premis...
    http://llibresdepepa.blogspot.com/

    ResponElimina